11 sierpnia 2012

Opinie o...

Witajcie kochani! Mam do Was prośbę, wszystkich, którzy byli 1-2 razy (lub więcej) na Cyprze Północnym i chcą przyczynić się do powstania ciekawego posta zawierającego opinie o tej części wyspy, mogą pisać do mnie swoje odczucia w komentarzach lub mailowo. Zamierzam zebrać wszystkie i te dobre i te złe opinie, zrobić zbiorczy post. Ja już mam swoje zdanie na temat tego kraju po kilku latach tu spędzonych nie jest ono obiektywne, dlatego stąd taki pomysł, aby popytać turystów co sądzą.
 Generalnie zależy mi także, na odpowiedziach na poniższe pytania:

1. Ile razy odwiedziłeś/łaś wyspę?
2. W którym rejonie spędziłeś/łaś pobyt?
3. Co Ci się podobało i nie podobało na wyspie?
4. Co sądzisz o miejscowych?
5. Czy przyjechałeś/łaś na Cypr Północny z biurem podroży, jeśli tak, co to było za biuro i czy jesteś zadowolony/na z ich usług?
6. Czy wróciłbyś/wróciłabyś na wyspę jeszcze raz?

Oczywiście można dodać coś od siebie - swoją własną opinię, czy przemyślenia. Na emaile czekam do 19 sierpnia br.  Za Wasza zgodą część wypowiedzi opublikuję (anonimowo) na blogu - proszę w emailu  napisać czy zgadzacie się na publikację czy nie. Już teraz dziękuję serdecznie za wszystkie udzielone odpowiedzi.
Pozdrawiam Was gorąco! :)

4 komentarze:

  1. tak przyjechalbym gdybysmi zalatwila prace na kuchni :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Proponuję wrzucić linka na Facebooka:
    https://www.facebook.com/pages/Polacy-na-Cyprze/103493626380961

    OdpowiedzUsuń
  3. u przedstawicieli, ale najlepiej samemu przedstawicielem zostać, u mnie tylko mama, siostra i kolezanka kupuje, mam zniżkę na produkty i dzięki temu dla siebie całą chemię i kosmetyki mam za darmo :) zeby się zapisać trzeba mieć "sponsora, jak chcesz to cię zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja, pomimo iz mieszkam na Cyprze, bylam po tureckiej stonie tylko raz i to jedynie w Nikozji...ale chetnie poczytam, poniewaz bardzo chcialabym sie wybrac i zwiedzic druga strone wyspy. Pozdrawiam z Limassol:)

    OdpowiedzUsuń