19 czerwca 2014

Pomagamy :)

Znajomi z bloga o Arabii Saudyjskiej wyszli z apelem pomocy dla Rafała. Wystarczy, że wyślecie mu pocztówkę z pozdrowieniami - niby taki drobiazg, ale jednocześnie miła poprawa humoru :) plus chłopak będzie mógł mieć mega fajną kolekcję pocztówek z całego świata! Więcej informacji na ten temat znajdziecie na blogu W pustyni bez puszczy: Pomoc dla Rafała  Kartki można nadsyłać na adres:

Rafał Kuszyk 

84-104 Rozewie 

ul.Garnizonowa 30/2 

Poland

Liczę na Wasze zaangażowanie!!! Oczywiście dołączam się do akcji :)


                      

10 komentarzy:

  1. Ewelinko bardzo chcieliśmy podziękować za wszystko co dla nas robisz,pozdrawiamy gorąco.Czesia i Rafał

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobię co w mojej mocy, choć w 9 miesiącu ciąży mogę nie dać rady wybrać się na pocztę. No ale najwyżej mąż będzie biegał. A musi to być pocztówka podróżnicza, tzn. z konkretnego miasta, czy jakakolwiek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im ciekawsza, tym lepiej. Ale każda będzie mile widziana :)

      Usuń
  3. Mogłabyś opowiedzieć jak poznalas męża i co Cię sklonilo do malzenstwa z nim? Zawsze mnie ciekawią relacje jakie są w takich związkach.
    Bez obrazy oczywiście. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj aktualnie również przebywam od paru misięcy na Cyprze Północnym, czy moge prosić o jakiś kontakt do Ciebie??

    OdpowiedzUsuń
  5. Autorko bloga ! :)
    Witaj,
    mam nadzieję, że odczytasz mój komentarz i będziemy mogły porozmawiać na priv.:)
    3 lata temu byłam na wakacjach na Cyprze Północnym i zakochałam się w tym miejscu, gdzieś tam z tyłu głowy miałam pomysł, żeby się tam przeprowadzić, ale że akurat starałam się o dziecko i chwilę później zaszłam w ciążę marzenia o wyprowadzce poszły na dalszy plan. Poza tym myślałam, że jest to niemożliwe właśnie dlatego, że jest to kraj który nie istnieje. ;)
    Teraz, gdy odkryłam Twojego bloga moje marzenia ożyły, a ja jestem pełna entuzjazmu :)
    Natomiast fakt, iż mam "na stanie" małe dziecko zobowiązuje mnie do przygotowania się odpowiedniego i nie za bardzo wiem, jak mam się za to zabrać. W internecie nie ma zbyt wiele informacji na ten temat, jedynie Twój blog jest dla mnie natchnieniem.
    Proszę odpisz na mój komentarz, nie chce podawać mojego maila tak publicznie, bo nie wiem czy odwiedzasz jeszcze swojego bloga. Mam nadzieję, że jednak się odezwiesz wtedy podam Ci kontakt do siebie.
    Pozdrawiam, Kamila :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Kamila , mam takie same plany na kolejny rok i nie wiem jak za co
      Kolwiek sie zabrac , chciałabym z kims o tym porozmawiać, odezwij sie do mnie jesli
      Mozesz, ilaaae93@gmail.com dziękuje :) i rownież prosiłabym autorkę o odzew jesli mozna , z góry dziękuje :)

      Usuń
  6. Hej Kamila , mam takie same plany na kolejny rok i nie wiem jak za co
    Kolwiek sie zabrac , chciałabym z kims o tym porozmawiać, odezwij sie do mnie jesli
    Mozesz, ilaaae93@gmail.com dziękuje :) i rownież prosiłabym autorkę o odzew jesli mozna , z góry dziękuje :) pozdrawiam Ilona

    OdpowiedzUsuń