16 października 2011

Pytanie do czytelników

Mam do Was pytanie, a właściwie dwa, mianowicie, napiszcie o czym chcielibyście koniecznie przeczytać na moim blogu, odnośnie Cypru Północnego? Czy jest jakiś temat, który Was konkretnie interesuje?
A drugie pytanie, raczej do kobiet mnie czytających, ale oczywiście faceci też mogą odpowiedzieć :P Czy chcielibyście/chciałybyście poczytać na blogu trochę o tureckich kosmetykach, czy wolałybyście osobny blog na ten temat? Dajcie znać pisząc odpowiedzi i Wasze spostrzeżenia w komentarzach pod tym postem. Ten blog jest nie tylko dla mnie, ale tez dla Was i Wasze opinie są dla mnie ważne, wezmę wszystkie pod uwagę :) Jeśli macie jakieś pomysły odnośnie bloga też możecie napisać. Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie!

7 komentarzy:

  1. Ten błyszczyk można dostać tylko w internecie, chyba.
    A Einsteina mam! Rewelacja! Kupiłam na Paatalu i żałuję że nie zrobiłam zapasu, później może być niedostępny...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyki bardzo chętnie!

    Zofia

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolę wszystko na jednym blogu... I o kosmetykach i przepisy na jakieś wegetariańskie dania najlepiej. I dużo zdjęć...

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdanie nie ma sensu zakladac drugiego bloga tylko na kosmetyki, wszystko tu umieszczaj.
    Ja bym chciala wiecej przepisow kulinarnych ;)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że o kosmetykach możesz pisać i tutaj... :)

    PS. Wyślij mi mailem to zdjęcie z napisem, które masz w nagłówku bloga. Będzie lepsze od screena. Wreszcie biorę się za ten artykuł... ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie rób osobnego bloga. Pisz o wszystkim tutaj, i o kosmetykach i o jedzeniu i o innych ciekawostkach. a kosmetyki możesz przesyłać do Polski, to będziemy testować;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym chetnie poczytala o roznicach miedzykulturowych. Co Cie zaskoczylo po przyjezdzie na Cypr, co Ci sie podoba i odwrotnie - czy jest cos co jest dla Ciebie trudne do zaakceptowania? Czujesz sie zintegrowana z miejscowa ludnoscia? Tesknisz za Polska bedac na Cyprze? Tesknisz za Cyprem bedac w Polsce?

    OdpowiedzUsuń